keukentafelgesprekken

Vanaf maart moet ik opnieuw elke middag op het werk zijn. Wat ik misschien nog het meest zal missen zijn de donderdagmiddagse keukentafelgesprekken.

Een willekeurige 4 minuten…

12u31 – Lena aan Zita:

“Zitáááá! Stopt daarmee! Gij gaat uw kinderen nooit propere manieren kunnen leren want gij hebt zelf geen propere manieren!”

12u32 – Zita aan Lena:

“Al wie choco lekker vindt is gewonnen juij ik ben gewonnen!”

12u33 – Lena aan Zita:

“Al wie honing lekker vindt is gewonnen juij ik ben gewonnen!”

12u34 – Zita aan Lena:

“Néééééé! Dat is niet eerlijk want ik vind honing niet lekker! Jij speelt vals! Jij bent stom!”

Een gedachte over “keukentafelgesprekken

Geef een reactie

