in nood kent men zijn vrienden

Heb ik in bruikleen zolang het nodig is: aluminium troost op slicks.
En mijn eeuwige vriendschap met nog een eeuwigheid verlengd.

Zo blij dat ik straks weer kan fietsen naar het werk. Vandaag was ik met de auto. Aanschuiven tussen Weba en Muidebrug: 25 minuten! Afstand: 850 meter! En stress! (maar alles beter dan Dampoort)

Ik hoop dat al die mensen in de file daar elke dag staan omdat ze op minstens 10 kilometer van hun werk wonen of omdat hun fiets gestolen is. Want anders zijn ze knettergek van potje gekakt.

Geef een reactie

