dag 5

Die dag dat ik mijn liefde voor de mensheid, na eerdere onheilspellende berichten, nu ook officieel failliet verklaarde.

nils holgersson

(want het was misschien een leuke toneelvoorstelling, ‘Nils Holgersson’ van Theater Uitgezonderd, maar van bij het begin kon ik eigenlijk niets anders dan mij doodergeren aan de vader-met-dochter achter mij, die zaten namelijk voortdurend te kraken en te smikkelen en hadden tegen het einde minstens een doos koeken en een zak chips verorberd, verder waren er ook nog een handvol kinderen die tijdens het toneel de hele tijd met hun handen in een ritselende snoepzak zaten) (de cinema is al helemaal verziekt door dit asociaal respectloos gevreetzakgedoe en nu is blijkbaar het theater aan de beurt) (zucht)

3 gedachtes over “dag 5

    1. De chips kwamen, denk ik, van de cafetaria. De rest moet meegebracht zijn. En dan die ouders die er niks op zeggen… ik begrijp er niks van. Ofwel is iedereen doof en was ik de enige in de zaal met een gehoor.

  1. Je hebt mss jouw bijziendheid gecompenseerd met een uitzonderlijk gehoor? :-)
    Nee, hoor: Ik zou me ook VRESELIJK ergeren. Ik vind dat zowel voor cinema als theater totààl ongepast! Dus je bent niet alleen, hé…

Geef een reactie

