de schouder

Ik ben nog eens gaan mountainbiken en was zo blij dat ik, na een weekje fietsen met Zita, nog eens sneller kon fietsen dan 3 km/u. Tot ik tegen hoge snelheid overkop ging. Een gracht die iemand verstopt had. En tot ik mijn linkerschouder niet meer kon gebruiken.

Ze hebben gelukkig niks gevonden. Tijd zal alle wonden helen. En pijnstillers.

Na 2 dagen oefenen, kan ik nu een t-shirt aan- en uitdoen met één hand. Alleen mijn broek wil nog niet lukken.

3 gedachtes over “de schouder

  1. Weeral gevallen? Deze keer blijkbaar niet zo zacht neergekomen. Ik voel (letterlijk) met je mee. In novermber vorig jaar ben ik ook gevallen met de fiets, maar mijn schouder was gebroken. Twee operaties later nu en nog altijd aan het revalideren. Dus troost je, je bent er nog goed vanaf gekomen.

Geef een reactie

