dermabond rocks

Sinds de uitvinding van weefsellijm hebben grave speelplaatsongevallen toch een stukje van hun gravigheid verloren, vind ik. Toen ik zo oud was als Lena, was ik al meerdere keren aan het hoofd en gezicht genaaid, waarvan één keer zonder verdoving (in het belachelijkste pretpark ter wereld)

Deze middag werd ik gebeld voor een gebeurlijke valpartij op de speelplaats.
Het zag er niet zo fraai uit.

Wilde spelletjes op de speelplaats. Mijn dochter :-)

En dan was ze blijkbaar ook nog een tand kwijt. Legt dat uit.

Accident

2 gedachtes over “dermabond rocks

Geef een reactie

