2013

Of het allemaal goede voornemens zijn… ik weet het niet.
Het zijn voornemens.

  • Zo snel mogelijk een sportieve reis boeken voor de kerstvakantie volgend jaar.
    (2 weken slapen en vreten en zuipen is nefast voor mijn gemoed)
    (nog 3 recepties te gaan) (diepe zucht)
  • Decluttering het huis waarin ik woon. En nog geen klein beetje. En op die manier een vierkante meter plaats voor mezelf opeisen. Ook meer dan deftig beginnen ‘consuminderen’ en proberen ontsnappen aan de stresserende geschenkenwedloop (ik heb het blijkbaar gemist maar tegenwoordig worden er niet alleen meer bij Nieuwjaar maar nu ook al bij Kerst cadeautjes gegeven?!)
  • Minder tv-programma’s opnemen en er dan ’s nachts ook minder slaap voor opofferen. (als ik voor één dag niet meer met het liedje uit de begingeneriek van True Blood in mijn hoofd zit, dan pas zal ik afgekickt zijn)
  • Mij niet meer ergeren als mijn dochters het woord ‘voortonen‘ gebruiken.
    (ze kunnen er niks aan doen, naar ’t schijnt)
    (taalverwerving wordt vooral bepaald door peer group input)
    (papa is geen peer)
  • Veel avondschool, heel veel studeren, ook examens doen en dat heel goed doen.
    (en daar extra energie uit putten)
  • Dat vliegske dat in het pissijn is getekend, daar niet meer op plassen.
    (2013 wordt een spetterend jaar)
Een gedachte over “2013

Geef een reactie

