de stapel

De evenwichtsoefening waar ik mee bezig ben, ik vrees dat het niet lang meer mag duren. Enkel het aroma van de zomervakantie brengt me naar de overkant van het slappe koord.

In mijn armen een stapel werk tot onder de neus, het kriebelt aan mijn snor. Als iemand nu nog durft om iets op die stapel te leggen, dan lig ik op de grond met twee gebroken benen. Dan zal het nog een tijdje duren vooraleer ik opnieuw kan beginnen stapelen.

De enige redding: het procrastinaat in blogvorm.

Anders moet ik nog een to-do-lijstje maken, dat helpt ook.

lena lijstje

Lijstjes maken is een favoriete bezigheid van Lena, gisteren maakte ze een lijstje met alles wat ze die dag wilde doen. Maar ook Lena heeft het te druk. De burn-out loert om de hoek.

Geef een reactie

