het leven, voor de rappe

  • Om 8u59 heb ik Zita en Lena ingelogd. Controle.
  • Om 9u00 ben ik beide vensters beginnen refreshen. Macht.
  • Om 9u01 kreeg ik nog steeds de melding dat ik niet kon inschrijven. Zweet.
  • Om 9u02 had ik eindelijk in ’t snotje dat het misschien aan mij lag. Paniek.
  • Om 9u03 heb ik ze uitgelogd en opnieuw ingelogd, dan ging het plots wel. Op dat moment waren de kampen zo goed als volzet, er waren voor hun sportkamp nog een tiental vrije plaatsen. Stress.
  • Om 9u04 waren ze ingeschreven. Zucht.
    Vanaf maandag mogen ook niet-Gentenaren zich beginnen inschrijven ;-)

Lena

Zita

Geef een reactie

