Leuven

Dat van dat ik elke dag ga studeren en al, ik heb dat toch een hele dag volgehouden. Ik zou ook kunnen zeggen dat het een aprilvis was. Dat zeg ik niet want het was echt gemeend, als dat niet om te lachen is.

Maar de paasvakantie is vooral: Vakantie! Niet te kort, niet te lang, niet te koud, niet te warm, niet te kerst, niet te festival,… afijn: in te vullen zonder ingevuld te worden, heerlijk!

Vandaag stond Leuven op het program.
Leuven? Leuven begot!

Het is geen boekentoren maar het heeft wel iets:

Leuven, universiteitsbibliotheek

Een ondergrondse fietsenstalling, een gerief.

Leuven

Leuven

Ik vind: als je voor een paar dagen naar de Ardennen trekt — in april — dan is het belachelijk om een jas toe te voegen aan de bagage. Dat vind ik. (gevoelstemperatuur bestaat niet)

Leuven

Speurtocht in M:

Leuven, M

Niet in het speurboekje: “Welke sculptuur steekt zijn blote poep achteruit?”

Leuven, M

Dewerf, een bijzonder aangename en lekkere plek.

Leuven, dewerf

Leuven, dewerf

7 gedachtes over “Leuven

Geef een reactie

