La vallée du Ninglinspo

Een mens zou eens foto’s moeten nemen van de ellendigaardigheden in een dag. Dan zou ik u vandaag bijvoorbeeld foto’s tonen van het moment dat we dachten dat we voor eeuwig zouden blijven ronddolen in Bois de la Picherotte.

Zegden wij nog 3 uur eerder, bij het ontbijt:

“Zullen we anders eerst om een wandelkaart rijden?”

“Bah neen, het zal wel goed aangegeven staan, nee?”

“Bah ja, dat zal wel.”

Of ik zou u een foto tonen van toen we deze namiddag in Aywaille gestrand waren met een lekke band. En dan, van hoe ik 2 uur later werd uitgelachen in de bandencentrale. Ik weet nog altijd niet of het voor mijn gebrekkig schoolfrans of voor iets anders was.

Enfin, er zat een groot stuk metaal in onze band, dat kom ik veel te vaak tegen met de fiets maar met de auto was het de eerste keer.

Maar schoon! La vallée du Ninglinspo!

La vallée du Ninglinspo

We hebben serieus moeten klimmen vandaag.

La vallée du Ninglinspo

La vallée du Ninglinspo

4 gedachtes over “La vallée du Ninglinspo

    1. Was het dat maar. Het begon al fout doordat ik binnenreed waar je moest buitenrijden, ook al had ik op voorhand gevraagd of ik langs daar mocht binnenrijden en hadden ze (in het Frans) geknikt. En dan reageerde ik blijkbaar niet snel genoeg op onverstaanbaar gemompelde aanwijzingen om de brug op te rijden, en dan moest ik nog eens uitleggen dat de gecreveerde pneu eigenlijk al in onze koffer lag, maar daar hadden ze geen oren naar.

      Maar echt álle andere Walen zijn wel vriendelijk, zeer vriendelijk zelfs ;-)

Geef een reactie

