exaams

Morgen examen geschiedenis, volgende week examen presentatie.

Hebben wij stress?
Wij hebben stress.

De paasvakantie is niet heeltegans volgens plan verlopen. En de tijd dat ik dan toch in het bureau belandde, zat ik mijzelf soms te versmoren in Wikipedia — on a related note, ik heb zopas ontdekt dat die gele banner waarin iemand van Wikipedia komt uitleggen dat ze geld vandoen hebben, dat die banner automatisch verdwijnt als je effectief geld stort. Dat is tegelijk graaf en creepy.

Enfin, ik heb nog 22 uren en moet nu nog beginnen aan de 17e eeuw. Gelukkig zit die nog vers in mijn geheugen — ik geloof dat ik in een vorig leven voor de VOC slaven moest transporteren van Madagaskar naar Kaap de Goede Hoop. Of zo.

We zien wel als we het zien.

Een gedachte over “exaams

Geef een reactie

