project T

Een trampoline — al jaren zagen ze voor een trampoline.

Ik moest er niet van weten. Niet dat men mij niet kon overtuigen van het plezier of de voordelen ervan, nee: ik vind trampolines gewoon mega-lelijk. Punt.

En dan moet ik eens iets gezegd hebben in de trant van “Ja, mocht ze nu nog ingebouwd zijn in de grond, ja, dan, ja, misschien,…”

En dat moet blijkbaar het punt van geen return geweest zijn.

Het scheelt ook nog in de hoeveelheid van het dan eens te maaien gras. Al had ik persoonlijk toch de voorkeur gegeven aan een petanque-baan, volgens mij evenveel werk.

Een trampoline inbouwen in de grond, dus.
Men neme een cirkel.

trampoline (1)

Met daarin een put.

trampoline (2)

En daaruit: de voormalige inhoud van de put.

trampoline (3)

Veren spannen. (zwáár werk)

trampoline (5)

Altijd een beetje misrekenen, goed voor de ‘moral’.

trampoline (4)

Randkussen plaatsen.

trampoline (6)

Champions League kijken — de rest is voor morgen.
(worteldoek / stabilisé / plaatsen / stutten / rubberen tegels)

En wat zegt mijn rug?
“Ik háát u, ik háát u, ik háát u.”

5 gedachtes over “project T

  1. Ik heb ook drie zagen aan mijn oren hangen hiervoor – ik hoor graag het vervolgverhaal. Kwestie van een beetje voorbereid te zijn.

  2. Hm, zo’n trampoline zou ik ook nog zien zitten. Maar als ik de voorbereidende werken zie … We sturen ze voorlopig nog even bij de buren om te springen :-)

  3. Ik ga dit weekend ook rubberen tegel leggen rond de trampoline. Kan u mij laten weten hoe u deze versneden/verzaagd heeft om een mooie cirkel te maken. Hebt u het plannetje gevolgd dat op de website van Kadee staat?

Geef een reactie

