man van koek

Het is niet eerlijk.
Ik mag niet meer voorlezen van Zita, daar gaat mijn vaderrol.

Ze wil het per se zelf, er is echt geen houden aan.

En ik weet niet van wie ze die letters heeft opgedaan.
Enfin, ik heb een klein vermoeden. (ze is 7 jaar oud + verslaafd aan lezen)

4 gedachtes over “man van koek

  1. Wow….
    Nu begrijp ik je post van gisterenavond pas volledig. Een jaar in het derde kleuterklas lijkt mij inderdaad “overbodig”, al is er natuurlijk meer dan enkel lezen dat die beslissing moet onderbouwen..

    1. Straffer nog. Dat lezen op zich vind ik zelfs geen argument om de overstap te wagen. Het commentaarkot is te klein om dat uit te leggen, ik zal er een apart postje over maken.

Geef een reactie

