opnieuw

Niet dat ze er afgelopen week iets van gemerkt hadden…

trampo (1)

Maar het was niet goed, het moest opnieuw. Ik voelde dat het opnieuw moest, nu het nog kon. Voelde in de letterlijke betekenis. [waarbij ‘letterlijk’ niet figuurlijk bedoeld is, zoals de laatste tijd blijkbaar de mode is, ha-te-lijk, genre “fakzotmaat, ik ben daar letterlijk door de grond gezakt van schaamte”, doch dit geheel terzijde]

Toen ik eergisteren eens wild op de rand van de trampoline sprong — het was van moeten — heb ik heel even de bodem gevoeld. De put was wel diep genoeg maar niet breed genoeg.

Enfin, ik heb er gisteren nog 25 kruiwagens uitgeschraapt.

trampo (2)

En uiteraard ook opnieuw: worteldoek en stabilisé (die was al hard, dus terug moeten fijnstampen), een rugbreuk heffen, waterpas zetten,…

trampo (5)

Neen, zo’n inbouwtrampoline, ik zou het niet aanraden. Tenzij je, zoals ik, helemaal niks beters te doen hebt in je weekend.

2 gedachtes over “opnieuw

  1. Een opbouwtrampoline: ik kan het iedereen aanraden. :-) Véél minder werk om te zetten en ge kunt er al eens mee gaan wandelen als ze in de weg staat. Maar wel een schoon werk hoor Ivan, dat zeker…

Geef een reactie

