kariatiden

Man, zo verschieten!

Kariatiden

En ik maar sparen voor een reis naar Athene om daar de Kariatiden van het Erechtheion te gaan bewonderen. Blijken er ook gewoon Kariatiden in Gent te staan, in de Vlaanderenstraat dan nog.

(toegegeven: het origineel heeft ook wel iets)

Sinds ik naar gebouwen loop te kijken, in plaats van er alleen maar voorbij te fietsen, ben ik al een paar keer over mijn eigen voeten gestruikeld, ’t is ook niet alles.

2 gedachtes over “kariatiden

  1. Is iets wat ik altijd onthouden heb van keuzevak monumentenzorg indertijd: in Gent moet je rondkijken en omhoogkijken (richting eerste verdiep of hoger) en dan ontdek je altijd verrassingen ;-)

Geef een reactie

