met het internet is niks mis, met sommige mensen wel

Ik heb twee dochters. 5 en 7 jaar.
Soms kan ik nauwelijks wachten tot ze groot zijn.
Soms moet ik bijna huilen bij de gedachte dat ze ooit 15 en 17 zullen zijn.

En dan het internet, the evil internet. Misschien heb je vanavond even de tijd om naar onderstaand filmpje van 20 minuten te kijken. Het is een voorlichtingsfilmpje van de Nederlandse overheid. (meer info)

[via X, Y of Einstein]

Ik steek het alvast bij mijn bookmarks, voor later.

Update 1: kijk nu, dat is toevallig.

Update 2: er is ook een nieuw filmpje van Klasse: ‘Vies wijf!’ (zie onder)

3 gedachtes over “met het internet is niks mis, met sommige mensen wel

Geef een reactie

