modernisme

Ik vind het de moeite, de tentoonstelling.

MSK

Alleen al voor Schmalzigeug, bijvoorbeeld:

ik vind dat schoon

Of Pierre-Louis Flouquet. En vele anderen.

En ik weet nu eindelijk dat Floris Jespers nog iets anders dan het kopen van een naaimasjien heeft gepresteerd. ’t Is erg.

In musea doe ik geregeld de woonkamerproef:

Zou ik dit in mijn living durven hangen?

Bij deze tentoonstelling zijn er weinig schilderijen waar ik niet onmiddellijk “Het zal wel zijn” heb geantwoord. (aan mijn ingebeelde museumpartner)

Een gedachte over “modernisme

  1. Hihi, wij doen dat ook altijd bij een tentoonstellingsbezoek – als we helemaal rond zijn nog eens teruglopen en aanduiden wat we willen meenemen (ik vraag me dan altijd af wat de suppoosten zouden zeggen/doen als ze ons zouden bezighoren)

Geef een reactie

