dag 1 is altijd een beetje dag 0

Vandaag is DAG 1.

Het moment waarop een mens beslist om effectief te beginnen met de blokperiode — en wel nu meteen sito presto stante pede, honger of geen honger, onkruid of geen onkruid, zon of geen zon,… dat is een schoon moment.

Niet te verwarren met:

  • papieren perforeren
  • pakketjes sorteren
  • andere vormen van procrastineren

blok

Examen op 22 juni.
(herexamen eind augustus, noteer ik alvast in mijn agenda)

Paniek, paniek.

6 gedachtes over “dag 1 is altijd een beetje dag 0

  1. Je klinkt als een 14-jarige bakvis Ivan. Gegarandeerd zal je weer scores hebben die veel hoger liggen dan de hartslag in rust van een obees persoon.

    1. Yup, ik weet het :D
      Alleen… toen ik 14 jaar was lagen mijn scores voor blokvakken nooit hoger dan 55 à 60% (en had ik nog geen job, geen oudercontacten, geen tuin te onderhouden,… dat soort dingen)
      Het grote voordeel is natuurlijk dat ik nu minder uren slaap nodig heb, daar maak ik het verschil ;-)

    1. Ik zit nog op schema. Mijn planning zegt dat ik overmorgen aan de beeldende kunsten moet beginnen. En ik moet nog slechts 300 jaar architectuurgeschiedenis studeren, ik begin nu aan de 18e eeuw, dus dat komt goed. Denk ik ;-)

Geef een reactie

