terug naar normaal

Geslaagd!
Met de hakken over de sloot, het voelt als thuiskomen.

geslaagd

Het betekent ook dat de vorige examenresultaten niet normaal waren. Daar is gelukkig een verklaring voor: ‘geschiedenis’ had ik ooit al eens moeten studeren en ‘presentatie’ kwam eigenlijk neer op iets dat lijkt op mijn beroep.

Maar Kunstgeschiedenis? Het was helemaal van nul beginnen. En voor Beeldende Kunst ben ik dan nog een stuk vergeten studeren — het stond op ons leerplatform maar ik ben het vergeten downloaden — en uiteraard was het een examenvraag. En dan heb ik ook nog een paar kemels geschoten, dat spreekt.

Het is voorbij, voor 2 maanden toch. Maar het is vooral voor Nele een kleine catastrofe geweest, voor een juf bestaat er geen drukkere maand dan juni en dan kwam het huishouden nog eens volledig op haar nek terecht. (coming up: wiedergutmachungsspaghetti)

3 gedachtes over “terug naar normaal

Geef een reactie

