2013. 12 maanden: 12 foto’s

In januari hebben wij hoofdzakelijk geprobeerd om niet te gaan liggen.

stadsring

In februari smeten wij geld naar iemand die ons huis bewoonbaar maakte.

een nieuwe zolder

In maart heeft het Gentse stadsarchief mij gevonden.

stadsarchief

In april hebben we, op weg naar de Ardennen, de stad Leuven gezien.

Leuven

In mei hebben we gefeest voor de lente van Lena.

Lentefeest Lena

In juni nam ik een foto van een woontoren die binnenkort tegen de vlakte gaat.

treurwilg

In juli ben ik een paar dagen alleen op reis geweest. Bij hoogdringendheid.

Gare de Lens

In augustus ben ik peter geworden van Thomas. Ik fier.

Thomas, °27-08-2013

In september is Zita in de Chiro gestapt. Ook in het 1e leerjaar. Grote sprongen.

havendag meets autoloze zondag meets chiro

In oktober heb ik met de kinderen het belfort beklommen.

Emile Braunplein

In november heeft de Westhoek ons even doen stilvallen.

Lijssenthoek Military Cemetery, Poperinge

In december heb ik het Citadelpark ontdekt.

Gent, Citadelpark, openluchttheater

Meer moest dat eigenlijk niet geweest zijn.

Geef een reactie

