to-do-lijst van alle lijsten die ik vandaag nog moet maken

  • Een lijst van alle dingen die ik vandaag (op mijn allerlaatste dag hernia-verlof) nog in orde wil brengen, voor ik morgen weer aan de bak ga.
    (staat alvast bovenaan het lijstje: een werkstuk maken over de rol van druïden en natuurreligie tijdens de Keltische periode, voor mijn juf)
  • Een lijst van dingen die ik nooit meer mag doen met mijn lijf.
    (staat alvast bovenaan het lijstje: Zita in mijn nek laten zitten omdat ze niet wil stappen) (want daar is de miserie begonnen, bedenk ik nu plots)
  • Een lijst van alle verkiezingsdrukwerk dat ik in de bus krijg en waar ik dan eens giftig en cynisch op ga reageren, ik heb er nu al deugd van.
    (staat alvast bovenaan het lijstje: CD&V ‘Wij kunnen niet toveren’)
    wij kunnen niet toveren
  • Een lijst van uitstappen en reizen die ik nog moet voorbereiden, zowel voor mezelf als voor anderen.
    (staat alvast bovenaan het lijstje: Schotland)
  • Een lijst van alle dingen die kapot gaan in ons huis.
    (staat alvast bovenaan het lijstje: deuren en bijhorende klinken)
  • Een lijst van alle mensen die wij misschien zouden kunnen vragen om alle dingen die kapot gaan in ons huis, te komen herstellen.
    (eventueel in ruil voor Westvleteren 12? Roger?)
  • Een lijst van alle lijsten, zo hoef ik er nog niet aan te beginnen.
    (staat alvast bovenaan het lijstje: een lijst maken van alle dingen die ik vandaag…)

Geef een reactie

