De Lijn antwoordt

Weet ge nog? Lang geleden: ik was boos op De Lijn.

Samengevat: ik rij mijn fiets kapot doordat er zowel op als naast het fietspad van het Neuseplein geen uitwijkmogelijkheid is om de verputting / verbulting der tramsporen te ontwijken. Foto:

neuseplein sassekaai

Mijn eerste klacht dateert van december november 2013. Omdat De Lijn niets wilde doen en zelfs niet wilde antwoorden, heb ik dan vorige maand zowel de Vlaamse Ombudsdienst als de klachtendienst van De Lijn zelf ingeschakeld. Nu moesten ze wel antwoorden. Maar meer ook niet, dat is duidelijk:

antwoord de lijn

Gelezen?

“Uit ons onderzoek blijkt”, wat zou dat betekenen?

Hebben ze net als ik met hun fiets het fietspad genomen om dan tegen een normale snelheid die bultkorsten te dwarsen? Heeft die fiets dat overleefd? Hadden ze een luier aan om al die blauwe plekken op hun poep te vermijden?

Nee, echt, dat onderzoek, dat moet nogal wat geweest zijn.

Het is eindelijk officieel: De Lijn haat fietsers.
En krijgt daar heel erg veel centen voor.

4 gedachtes over “De Lijn antwoordt

  1. Fietsers…wat zijn dat weer? Van die geitenwollen rare asocialen die geen auto willen gebruiken? En zeggen dat ze de fietsbelasting hebben afgeschaft destijds! :-)

  2. Mailen naar De Lijn da’s altijd lachten en huilen tegelijk. Ik melde een gelijkaardig probleem aan de tramsporen in de Jozef vervaenestraat in Ledeberg en kreeg als reactie dat na ‘onderzoek’ alles hersteld en terug veilig was, terwijl er helemaal niets veranderd was… Terug gemaild met foto’s en dan als antwoord vernomen dat het helaas nog even zal duren en pas kan aangepakt worden nadat ze de Brusselse Steenweg heraangelegd hebben…

Geef een reactie

