7 (zeven!)

Zoals mijn heimelijke humorheld — de allitererende detective uit ‘Kijk eens op de doos’ — zou uitkijken naar deze dag, zo heb ik afgeteld naar de dag dat Zita zeven werd, al kan ik me nog de tijd voor de geest halen toen Zita zes was.

Vandaag is dag één van de toekomst!
Ik heb nu geen kindjes meer, ik heb alleen nog kinderen meneer.

8 januari 2015

Zita, °08 januari 2008 Zita, °08 januari 2008

8 januari 2014

8 januari 2013

Zita wordt 5

8 januari 2012

4 jaar!

8 januari 2011

cupcakes

8 januari 2010

8 januari 2009

zita nu

8 januari 2008

zita

Een gedachte over “7 (zeven!)

  1. Nog net op tijd voor een heel gelukkige verjaardag Zita, alhoewel je nu reeds in je bed zult liggen. (wou al bedje schrijven, maar dat kan nu niet meer!)

    En het is zoals je papa zegt: de tijd van de ‘kindjes’ is voorbij: samen met je zus hebben je mama en papa 2 flinke KINDEREN

    groetjes van tante Maria en Jean-Claude

Geef een reactie

