het einde van Gentblogt

Dat we de stekker uit Gentblogt trekken, dat klinkt erger dan het is.
Neen, ‘Gentblogt wordt voor altijd 10 jaar’.

Het is mooi geweest, in beide betekenissen.

Ik schreef mijn allereerste bijdrage in 2007 en mijn laatste artikel in 2013. Achter de schermen hield ik me nog bezig als penningmeester van de vzw. Dat is: geld gooien naar het hostingbedrijf, het boekhoudkantoor en naar nog een aantal dingen.

Het doet zelfs niet raar. En dat is raar.

2 gedachtes over “het einde van Gentblogt

  1. Ik ga Gentblogt alleszins missen. En dan vooral de bijdragen van Arthur De Decker en Jos Tavernier. Vroeger bezocht ik de site bijna dagelijks, de laatste tijd minder en minder. Waar de commentaren vroeger vaak aanvullende en nuttige info bevatten, oversteeg het niveau de laatste jaren dat van hln.be niet meer. Jammer, maar vermoedelijk onvermijdelijk.

Geef een reactie

