het lichtfestival

Ondanks vermoeide kinderen, toch driekwart van het lichtfestival gezien.

Ik heb geen foto’s genomen. Vooral omdat er honderdduizend miljard kunstzinnige lichtfestivalfoto’s per seconde op het internet worden gezwierd en omdat mijn camera geen goede foto’s kan maken in het donker. Maar eigenlijk ook een beetje omdat ik mijn camera niet mee had.

Wacht, ik zou liegen. Er staan een aantal foto’s op mijn telefoon:

Lichtfestival

Lichtfestival

Lichtfestival

Lichtfestival

Lichtfestival

Het lichtfestival, ik vind dat wijs.

Het is ook een uitgelezen kans om mijn mensenzee-fobie te overwinnen.
(volgende keer beter)

En een slimme zet van de organisatie om het parcours helemaal uit te rekken via Muinkkaai en Sint-Pietersnieuwstraat.

Het parcours uitbreiden rond de kuip zelf, was helaas geen optie… want dan zouden de vele ondergrondse parkings die allemaal knal in het centrum liggen, niet meer bereikbaar zijn. (zwijgt Ivan, zwijgt dan toch! begint niet hé!)

Geef een reactie

