There’ll be bluebirds over the white cliffs of Dover

Voor mij was het de derde keer dit jaar dat ik de ferry naar Dover nam, voor de kinderen was het de eerste keer ooit.

Magisch, vind ik.

Dover, White Cliffs

Een uurtje varen en plots de kust van Engeland zien opduiken, dan nog meer dan een half uur de kliffen hoger en hoger en hoger zien worden.

Ik heb het hier al eerder vermeld, ik geraak niet uitgekeken op de White Cliffs.
En ik hoop dat de vonk is overgeslagen.

Dover, White Cliffs

There’ll be love and laughter
And peace ever after
Tomorrow, when the world is free

The shepherd will tend his sheep
The valley will bloom again
And Jimmy will go to sleep
In his own little room again

Geef een reactie

