street art

Een GooglePlus pagina waar ik dagelijks eens ga piepen: Street Art.
Soms staan er machtige kunstwerken op.

In Gent is alleen al het Graffiti-straatje (Werregarenstraat) de moeite om minstens een keer per maand te passeren. Steeds nieuwe dingen.

Werregarenstraat

Mandela, Werregarenstraat, Gent

Wel jammer van de taggers, vind ik. (maar dat hoort erbij)

Werregarenstraat, Gent

Vanuit het Hof van Ryhove ziet dat er zo uit:

Werregarenstraat, Gent

In het Hof van Ryhove zelf hangt ook street art aan de muur.

Hof van Ryhove, Onderstraat, Gent

Het kunstwerk helemaal rechts op bovenstaande foto is een klein beetje nsfw, dus plak ik deze foto achter een link.

Los van het plannetje bij die Concrete Canvas Tour, denk ik dat de Noord-Oost-rand van Negenduust veruit de meeste graffiti spots heeft. (alleen al in de Oude Dokken kan je een hele graffiti-wandeling doen)

En dagelijks passeer ik Christiaan Huygens op weg naar huis:

Christiaan Huygens

Een aantal foto’s uit de onmiddellijke omgeving van Nieuwland:

Streetart, Nieuwland, Gent

Streetart, Nieuwland, Gent

Bomastraat

Désiré Fiévéstraat

Désiré Fiévéstraat

graffiti in de kraankindersstraat

graffiti in de kraankindersstraat

2 gedachtes over “street art

Geef een reactie

